loading...
ایران سیتی دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
Amirdj بازدید : 96 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار وب کم ManyCam به شما امکان می دهد تا با استفاده از وب کم همزمان از چند برنامه استفاده کنید و به پنجره ویدیویی اش گرافیک های جذاب بیفزایید. بدون این نرم افزار نمی توانید در هر زمان بیش از یک برنامه را اجرا کنید. برای مثال نمی توانید همزمان از Comfrog Video Chat، Yahoo! Messenger و چت ویدیویی استفاده کنید چرا که این قابلیت در ویندوز XP وجود ندارد.Manycam با تقسیم استریم ویدیویی به چند استریم این مشکل را حل کرده است. تنها باید وب کم مجازی این نرم افزار را به عنوان منبع ویدیویی برنامه های موجود در وب کمتان برگزینید. همچنین می توانید با انتخاب Manycam در منوی راست کلیک، برای استریم ویدیویی تان ویژگی های دیگری از جمله انیمیشن های جالب، زمان و متن را هم تعریف کنید.برای دانلود نرم افزار وب کم ManyCam 3.1.51 از بانک نرم افزار ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

نرم افزار وب کم ManyCam 3.1.51 مدیریت وب کم

دانلود نرم افزار وب کم ManyCam 3.1.51 مدیریت وب کم

 

 

Amirdj بازدید : 93 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار Miranda IM یک مسنجر فوری چند پروتکلی برای ویندوز است. این نرم افزار از حافظه ی بسیار اندک استفاده می کند و بسیار سریع است. به هیچ نصبی احتیاج ندارد و روی یک فلاپی دیسک هم جای می گیرد. سیستم پلاگین قدرتمند این نرم افزار آن را بسیار انعطاف پذیر می سازد. تنها ویژگی های بسیار پایه در آن تعبیه شده اند اما در حال حاضر بیش از ۳۵۰ پلاگین رایگان قابل دانلود وجود دارد که به کاربران امکان می دهد قابلیت های آن را افزایش دهند. برای دانلود این مسنجر از بانک نرم افزار ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

دانلود مسنجر رایگان و قدرتمند Miranda 0.10.11


Amirdj بازدید : 93 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Password Maker نرم افزاری است که به وب مسترها و صاحبان وب سایت امکان می دهد تا به راحتی جعبه ی لاگین بسازند و برای صفحات وب رمز امنیتی بگذارند. Password Maker به شما امکان می دهد تا ظاهر صفحه وب را تغییر دهید و پیش نمایش آن را در خود نرم افزار یا در مرورگرتان ببینید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بی شمار صفحه ی رمزگذاری شده داشته باشید. با این نرم افزار می توانید تمام کاربرانتان را به یک صفحه یا هر یک را به صفحه ای جداگانه ارجاع دهید. چنانچه کاربران با نام کاربری و گذرواژه ی اشتباه وارد شوند می توانید با پیام های سفارشی به آنها هشدار بدهید یا آنها را به صفحه ی دیگری ارجاع دهید.
امکان Password Maker Remember Me به کاربر امکان می دهد تا نام کاربری و گذرواژه اش را ذخیره کند. گذرواژه ها را می توان به شکل خودکار یا دستی ایجاد نمود. می توانید لیست نام های کاربری و گذرواژه ها را روی دیسک ذخیره کنید تا با اضافه شدن کاربر جدید یا لغو کاربری مجبور نباشید لیست جدیدی بسازید.
این نرم افزار یافتن و ویرایش مدخل های کاربری موجود در لیست را آسان می سازد. می توانید موقعیت صفحات وب را از روی نوار آدرس مرورگرتان پاک کنید. با این نرم افزار می توانید فایل های لینک شده رویIframe ( parent، self، Top)، یا فرم نامگذاری شده یک Frameset را باز کنید. همچنین می توانید صفحات لینک شده را در پنجره ی جدیدی باز کنید. با این نرم افزار باز کردن فایل های لینک شده در هر جای وب سایت بسیار آسان خواهد بود. برای افزایش امنیت می توانید با سرعت برای کدهای کاربر رمز بگذارید.

 

ایجاد رمز برای صفحات وب با نرم افزار Oven Fresh Password Maker 5.3

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 94 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

BeeTalk :  امروزه مسنجر های رایگانی که به کمک آنها می توانید پیام های صوتی و تصویری و متنی رایگان و با سرعت بالا بفرستید خیلی همگیر شده اند به طوریکه در اکثر گوشی ها می توان چند نمونه از این مسنجر ها را یافت . در این پست نیز یکی از بهترین مسنجر ها به نام BeeTalk را برای سیستم عامل اندروید تدارک دیده ایم که به کمک آن می توانید مانند مسنجرهایی همچون وایبر ، ویچت ، لاین و غیره پیام های رایگان بفرستید . البته نه کاملا رایگان چون هیچ کدام از این مسنجر ها پیام شما را رایگان انتقال نمی دهند اما به جای آن هزینه خیلی اندکی از اینترنت گوشی شما می کاهند .

نرم افزار BeeTalk با ابزارهایی که در اختیارتان قرار می دهد مطمئنا خیلی زود نظر شما را جلب خواهد نمود به طوریکه آن را به دوستانتان نیز پیشنهاد خواهید کرد . برای دانلود جدیدترین نسخه BeeTalk به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

 

دانلود جدیدترین مسنجر اندروید – BeeTalk 1.4.2

ارسال پیام های صوتی و تصویر و متنی رایگان

 

 

دانلود جدیدترین مسنجر اندروید   BeeTalk 1.4.2

 

Amirdj بازدید : 96 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Empire:Rome Rising امپراطوری روم : در این بازی جذاب باید شهرهای کوچک روم را با قدرت و توانایی های خود به یک امپراطوری بزرگ تبدیل کرده و بر آنها حکومت کنید . به کمک مردم و شوالیه های شجاع ارتش خود را قدرتمندتر کنید و با پیروزی در جنگ ها و غنائمی که بدست می آورید سلاح ها و امکانات پیشرفته تری خریداری کنید . در باز یمی توانید از کاربران دیگر در سراسر نقاط دنیا باری نبرد دعوت بعمل آورید و با شکست دادن آنها قدرت و حکمرانی خود را افزایش دهید . برای دانلود بازی امپراطوری روم Empire:Rome Rising از ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

دانلود بازی اندروید امپراطوری روم – Empire:Rome Rising 1.05

 

 امتیاز ۴٫۱ از ۵ د گوگل پلی

 

 

 

دانلود بازی اندروید امپراطوری روم   Empire:Rome Rising 1.05

 

دانلود بازی اندروید امپراطوری روم   Empire:Rome Rising 1.05

 

Amirdj بازدید : 103 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Oscilab را به جرات می توانی کی از بهترین برنامه آهنگسازی دانست که به تازگی برای سیستم عامل اندروید توسط شرکت ۲beat عرضه و منتشر شده است . نرم افزار با ابزارها و امکاناتی که در اختیار کاربرن می گذارد یک استدویو آهنگسازی حرفه ای را برایتان فراهم می کند که می توانید از سطح مبتدی تا حرفه ای به اهنگسازی و ساخت ثطعه های موسیقی بپردازید . در انتها نیز می توانید موزیک های ساخته شاده را خیلی راخت در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

از ویژگی های Oscilab می توان به : موج ویژه برای آهنگ سازی نظیر: فرکانس کنترل، فیلتر قطع، AMP و PAN از ۶ دستگاه ، شش کانال میکسر ، کنترل هارمونیک جهانی ، ماشین درام با ۱۵ drumkits با کیفیت بالا و غیره اشاره کرد . برای دانلود نرم افزار آهنگسازی اندروید به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

دانلود نرم افزار آهنگسازی اندروید – Oscilab 1.0

همراه با فایل دیتا

یکی از بهترین نرم افزارهای آهنگسازی اندروید – قیمت ۴٫۹۹ دلار در مارکت اندروید

 

 

دانلود نرم افزار آهنگسازی اندروید   Oscilab 1.0

 

 

 

 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 941
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 941
  • بازدید ماه : 2,172
  • بازدید سال : 43,457
  • بازدید کلی : 154,775