loading...
ایران سیتی دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
Amirdj بازدید : 144 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Talkray برنامه منتخب توسط گوگل به عنوان بهترین برنامه جهت برقراری تماس های صوتی و تصویری به صورت کاملا رایگان می باشد که به کمک ان می توانید بدون هچگونه هزینه جانبی با دوستان و آشنایان خود تماس های صوتی و تصویری رایگان داشته باشید . ارسال پیام های متنی و صوتی و قابلیت ارسال ویدئو و عدم وجود تبلیغات و ایجاد ارتباط خصوصی یا یک شخص یا یک گروه خاص با ظرفیت ۲۵ نفر و دریافت پیغام به محض ورود تماس جدید و کارکرد با اینترنت کم سرعت از ویژگی های این برنامه می باشد. برای دانلود اپلیکیشن Talkray به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

 

دانلود نرم افزار برقراری تماس و پیام رایگان اندروید – Talkray – Free Calls and Text 1.84

 

 

 
 

دانلود نرم افزار برقراری تماس و پیام رایگان اندروید   Talkray   Free Calls and Text 1.84

 

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 130 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

iSkysoft iTube Studio : اگر طرفدار ویدیو هستید و ساعت ها وقت خود را در اینترنت به دنبال ویدیو های مورد علاقیتان صرف می کنید پس نرم افزار iSkysoft iTube Studio را از دست ندهید . به کمک این نرم افزار خیلی راحت می توانید ویدئوهای آنلاین موجود در سایت های مختلف و معروف را تنها با چند کلیک ساده دانلود نموده و به صورت مستقیم به فرمت های ویدئویی قابل پخش برروی انواع سیستم های صوتی و تصویری تبدیل نماید.

از ویژگی های نرم افزار می توان به : سرعت بالای دانلود ، مدیریت و پخش آنلاین ویدیو ها ، امکان دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدئوها ، هماهنگ با اکثر سایت های به اشتراک گذاری آنلاین فیلم ها ، قابلیت عکس گرفتن از ویدئوهای در حال پخش ، سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و ۸ و غیره اشاره کرد . برای دانلود رایگان نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

نرم افزار دانلود ویدیو آنلاین – iSkysoft iTube Studio v4.0

 

نرم افزار دانلود ویدیو آنلاین    iSkysoft iTube Studio v4.0

 

 

Amirdj بازدید : 130 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Bureau: Kendall Rising بازی جدید و فوق العاده به سبک اکشن و معمایی که توسط twist-edgames برای سیتم عامل اندروید عرضه و منشتر شده است . و اینک ایران سیتی نسخه کامل بازی همراه با فایل دیتای ان را برای علاقمندان به بازی های اکشن و جنایی تدارک دیده است . بازی به سبک جل جرم و جنایت می باشد که تاکنون نظیر آن را ندیده اید . شما نماینده یک دایره جنایی هستید که واردی دنیایی از قتل و آتش سوزی و .. خواهید شد . از ویژگی های این بازی جذاب می توان به : موزیک فوق العاده ، داستا زیبای بازی ، گرافیک بالا ، قطع صحنه های جذاب و غیره اشاره کرد . برای دانلود بازی Bureau: Kendall Rising به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

دانلود بازی دایره جنایی برای اندروید – Bureau: Kendall Rising 1.1

 همراه با فایل دیتا

 

 

دانلود بازی دایره جنایی برای اندروید   Bureau: Kendall Rising 1.1

 

Amirdj بازدید : 121 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Zak And Jack زاک و جک یک بازی در سبک اکشن و تیراندازی با حجم بسیار کم برای کودکان می باشد که در این ساعت برای علاقمندان تدارک دیده ایم . در بازی شما نقش دو شخصیت به نام زاک و جک هستید که در دهکده ای کوچک زندگی می کنند . در این بین موجودات عجیب و غریبی می خواهند شما را بین برده و دهکده شما را تصاحب کنند . نقش شما محافظت از جان خود و دهکده می باشد . شما بر روی واگنی متحرک در ریل قطار هستید و باید با شلیک گلوله دشمنان را از پای درآرید . بازی با محیط زیبا و گرافیک جالب خود مطمئنا شما را ساعت های سرگرم می کند . برای دانلود بازی از ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

دانلود بازی کم حجم زاک و جک برای کامپیوتر – Zak And Jack

 

 

دانلود بازی کم حجم زاک و جک برای کامپیوتر   Zak And Jack

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 105 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Mozilla Firefox مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش رقیب سرسخت سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Google Chrome، Internet Explorer، Opera و … می باشد. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی نموده و در پوشه ای خاص ذخیره نماید. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن نوار ابزار ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به پوسته های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. فایرفاکس با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. برای دانلود جدیدترین نسخه مرورگر فایرفاکس به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

دانلود نسخه جدید مرورگر فایرفاکس     Mozilla FireFox 30.1 Final 2014

 

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 107 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (1)

MacGyver Deadly Descent بازی جدید اندروید . در بازی شخصی به نام مک گیور قصد دارد که با پشت سرگذاشتن مراحل پیچیده و دشوار از آزمایشگاه خارج شود تا بتواند خود را از مرگ نجات دهد . چونکه ویروسی کشنده او را در آزمایشگاه DAWN زندانی کرده است و هر لحظه ممکنه است که مک گیور بمیرد . در این بازی که به سبک اکشن و ماجرایی می باشد شما باید به مک گیور کمک کنید تا جان خود را نجات دهد . بازی با ۶ مرحله هیجانی خود مطمئنا ذهن شما را به چالش خواهد کشاند . برای دانلود بازی اندروید MacGyver Deadly Descent به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

دانلو د بازی هبوط مرگبار برای اندروید – MacGyver Deadly Descent 1.11

 به همراه فایل دیتا

 

 

دانلود بازی هبوط مرگبار برای اندروید   MacGyver Deadly Descent 1.11

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 908
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 908
  • بازدید ماه : 2,139
  • بازدید سال : 43,424
  • بازدید کلی : 154,742