loading...
ایران سیتی دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
Amirdj بازدید : 150 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)


افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
 : مراسم افتتاحیه جشن ۱ ماهه بزرگترین رقابت های ورزش فوتبال در دنیا ساعاتی قبل در تاریخ ۱۰ June 2014 در شهر سائوپائولو برزیل آغاز شد . این مراسم که با حضور شخصیت های معروف و سیاسی و ورزشی جهان انجام می شود سراسر از شادی و جشن می باشد .

جام جهانی برزیل رسما بعد از اتمام مراسم با بازی برزیل در مقابل کرواسی اغاز خواهد شد . رقابت هایی که اوج هیجان فوتبال را در آنها خواهید دید . برای دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل – opening ceremony

کیفیت HD اضاف شد

دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 139 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (1)

 

نرم افزار TV : به کمک این برنامه می توانید همه کانال های تلویزیونی را به جای دیدن از تلویزیون از کامیپوتر مشاهده کنید . لیست کانال طوری دسته بندی شده است که به راحتی می توانید کانال مورد نظر خود را پیدا کنید . شبکه های ورزشی ، اخبار ، موزیک و … . که بالغ بر ۱۳۰۰ شبکه می باشند . همچنین به کمک TV 4.0 می توانید به گوش دادن به رادیو های مختلف نیز بپردازید . نرم افزار TV از زبان های انگلیسی ، آلمانی ، پرتغالی ، فرانسوی و عربی پشتیبانی می کند . تنها کافی است نرم افزار نصب کنید و کانال مورد نظر خود را انتخاب و مشغول تماشا شوید . صفحه نمایش در نرم افزار به صورت ۶۴۰×۴۸۰ می باشد . اما به یاد داشته باشید برای اجرای نرم افزار نیاز به اینترنت پرسرعت دارید . برایدانلود نرم افزار TV 4.0 به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

 دانلود نرم افزار TV 4.0 – نرم افزار مشاهده آنلاین تلویزیون و رادیو

 

 

دانلود TV 4.0   نرم افزار مشاهده آنلاین تلویزیون و رادیو

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 240 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

StationRipper : نرم افزار کاربردی و جالب می باشد که به کمک آن می توانید به ضبط از ایستگاه های رادیویی به صورت آنلاین بپردازید . به کمک StationRipper می توانید فایل های صوتی رادیویی را با کیفیت بالا گوش داده و حتی ضبط کنید . نرم افزار با پشتیبانی بیش از ۳۰۰۰ شبکه رادیویی به یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه مبدل شده است . شبکه ها با کیفیت صدای بالا قابل شنیدن هستند و همچنین ضبط کردن آنها نیز با کیفیت بالا انجام می شود . برای دانلود نرم افزار StationRipper به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

دانلود نرم افزار StationRipper 2.98.7 نرم افزار ضبط و پخش رادیو آنلاین

 

StationRipper 2.98.7 نرم افزار ضبط و پخش رادیو آنلاین

 

 

 
Amirdj بازدید : 135 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Salfeld Child Control نرم افزاری جامع برای کنترل سطح دسترسی کودکان به دنیای مجازی می باشد . با کمک این نرم افزار و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد قادر خواهید بود تمام دسترسی ها اعم از اینترنت ، رایانه ، وب کم و … را به طور کامل تحت کنترل داشته باشد . برای دریافت این نرم افزار از بانک نرم افزارهای ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

محدود کردن دسترسی کودکان در اینترنت با Salfeld Child Control 2012 12.458

Amirdj بازدید : 96 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار HomeGuard Activity Monitor 1.8.1 از برنامه های امنیتی در زمینه حفاظت از فرزندان در دنیای مجازی می باشد . به طور کل HomeGuard Activity Monitor 1.8.1 نرم افزاری کامل پیشرفته در زمینه ی کنترل آنلاین و آفلاین فرزندان می باشد که به کمک ان به راحتی می توانید وب گردی و گشت و گذار فرزندان خود را در دنیای مجازی تحت کنترل داشته باشید . بعد از نصب برنامه HomeGuard به صورت خودکار و نامحسوس اجرا شده و نمام محتوای آنلاین غیرمجاز را بلاک می کند همچنین از تمامی سایت های بازدید شده و مدت زمان بازدید هر سایت یک گزارش تهیه می کند. برای دانلود رایگان نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

دانلود HomeGuard Activity Monitor 1.8.1 – نرم افزار کنترل فرزندان در دنیای مجازی

دانلود HomeGuard Activity Monitor 1.8.1   نرم افزار کنترل فرزندان در دنیای مجازی

 

 

Amirdj بازدید : 573 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

امنیت در دنیای مجازی از جمله نکاتی می باشد که همه کاربران اینترنتی باید آن را در نظر بگیرند . یکی از روش های بالابردن امنیت تغییر ای پی می باشد . شما به کمک نرم افزار Super Hide IP می توانید به راحتی ای پی اصلی خود را تغییر دهید و به صورت ناشناس در اینترنت گشت و گذار نمایید . از ویژگی های مهم تغییر ای پی می توان به در امان ماندن از دست هکر ها،نمایش ندادن هویت اصلی و… اشاره کرد. برای دانلود رایگان نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

دانلود نرم افزار Super Hide IP 3.3.6.6   مخفی کردن ای پی

 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,008
  • بازدید ماه : 1,008
  • بازدید سال : 42,293
  • بازدید کلی : 153,611