loading...
ایران سیتی دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
Amirdj بازدید : 107 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزارOrbit Downloader پیشتاز انقلاب در مدیریت دانلود است که به نسل جدید دانلود وب (web2.0) مانند رسانه های ویدیویی، شنیداری، و استریمینگ از Myspace، YImeem، Pandora،Rapidshare، اختصاص یافته است و از RTMP پشتیبانی می کند. این نرم افزار به دانلود های کلی سرعت و سهولت می بخشد.
ویژگی های جدید این نرم افزار:
نرم افزار Orbit Downloader 4.1 می تواند ویدیوهای WebM را هم دانلود کند. با این نرم افزار می توانید فایل های دانلودتان را به راحتی مدیریت کنید.این دانلودگر برترین دانلودگر Windows 7 است که با کمکش می توانید ویدیو پروتکل های RTMP و پیوست های ایمیل و فروم را با سرعت بسیار زیاد دانلود کنید.این برنامه همچنین بالاترین سرعت ممکن دانلود را داراست و می تواند موزیک ها و ویدیوهای اجتماعی از جمله Pandora و Myspace را به راحتی دانلود کند، از تمام پروتکل های رسانه ی streaming از جملهRTMP، MMS و RTSP پشتیبانی کند. این نرم افزار همچنین از Firefox 3 هم پشتیبانی می کند. برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

مدیریت دانلود با نرم افزار Orbit Downloader 4.1.1.16

Amirdj بازدید : 117 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

آیا می خواهید هر زمان و در هر مکان بتوانید ویدیوهای دلخواهتان را از Vimeo، Metacafe، Google Video،DailyMotion، Yahoo! Video یا دیگر وب سایت های اشتراک ویدیویی بزرگ تماشا کنید؟ VDownloaderاین امکان را به شما هدیه می دهد. با این نرم افزار می توانید ویدیوها و آهنگ هایتان را در سفر یا در جاده با MP3، تلفن همراه یا با لپ تاپتان تماشا کنید و بشنوید بدون اینکه با مزاحمت هایی مانند تبلیغات و زیرنویس مواجه شوید. می توانید از ویدیوهای آنلاین با هر فرمتی که بخواهید پشتیبان بگیرید چرا که ممکن است گم شوند یا از روی سایت برداشته شوند! این نرم افزار با داشتن Video Download Accelerator خودکارش شما را از بافرسازی یا شکل دادن صف دانلود بی نیاز می کند. برای دریافت این نرم افزار و آشنایی با ویژگی ها آن به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

دانلود موسیقی و ویدیوهای آنلاین با نرم افزار VDownloader 3.6.924

Amirdj بازدید : 221 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

واسطه ی کاربری بسیار ساده ی نرم افزار GoforFiles کار با آن را برای همه ی کاربران آسان ساخته است. برای استفاده از GoforFiles ، با اینکه ترکیبی از روش های برنامه نویسی قدرتمند، طراحی هوشمند و ویژگی های کاربردی را داراست، به هیچ دانش ویژه ای نیاز ندارید. هر آنچه برای راحتی حداکثر و بیشترین سرعت با کمترین تلاش نیاز دارید را در این نرم افزار خواهید یافت. با GoforFiles به بیش از ۲۰ میلیون فایل دسترسی دارید که تنها کافی است روی دکمه ی دانلودشان کلیک کنید و انها را روی حافظه محلی کامپیوترتان ذخیره کنید.

 

 نرم افزار مدیریت دانلود GoforFiles 1.0.0

 

نرم افزار مدیریت دانلود GoforFiles 1.0.0

 

Amirdj بازدید : 454 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (2)

 

یکی از بهترین نرم افزار مدیریت دانلود نرم افزار IDM یا Internet Download Manager می باشد که کاربران زیادی در سراسر دنیای وب دارد . این نرم افزار به راحتی سرعت دانلود شما را  ۵ تا ۵۰۰ برابر افزایش می دهد . این نرم افزار با هماهنگی با مروگر های مختلف و پشتیبانی از سایت های همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV مطمئن از ابزار مورد نیاز هر کاربر اینترنتی می باشد .  همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. برای دانلود رایگان نرم افزار IDM به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

دانلود Internet Download Manager 6.18 Build 8 Final  – دانلود نرم افزار IDM

 

دانلود نسخه نرم افزار بدون نیاز به کرک

 

دانلود Internet Download Manager 6.18 Build 8 Final    دانلود نرم افزار IDM

 

 

 

Amirdj بازدید : 91 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

VDownloader Plus برنامه ای جهت دانلود ویدیو و فیلم و موزیک به صورت آنلاین می باشد . نرم افزار قابلیت دانلود ویدیو ها از سایت های به اشتراک گذاری فیلم و ویدیو همچون ouTube, Facebook, Blip.tv, MegaVideo, Veoh, Vimeo, Metacafe, DailyMotion, Google Video, Yahoo Video, Break و غیره را دارد . به کمک این نرم افزار به راحتی به صورت آنلاین ویدیو ها را دانلود کرده و سپس به صورت آفلاین می توانید از آنها لذت ببرید . تنها کافی است آدرس ویدیو را وارد نرم افزار کرده تا برنامه با سرعت بالا عمل دانلود را انجام دهد و آن را ذخیره می کند . ویدیو های دانلود شده در فرمت های مانند AVI, MPG, VCD, SVCD, DVD or FLV و… قابل ذخیره سازی است که اینکار قابل تنظیم می باشد . برای دانلود نرم افزار از ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

نرم افزار دانلود ویدیوهای آنلاین – VDownloader Plus 3.9.1793.0

 

 

نرم افزار دانلود ویدیوهای آنلاین   VDownloader Plus 3.9.1793.0

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 41,522
  • بازدید کلی : 152,840