loading...
ایران سیتی دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
Amirdj بازدید : 204 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دارا بودن سیستم مدیریت محتوا با تمامی امکانات مورد نیاز، قابلیت های پیشرفته ی تجارت الکترونیک، دارا بودن ابزارهای کارآمد برای ایجاد جوامع آنلاین، سیستم جریان کاری انعطاف پذیر، داشتن تحلیل گران وب و ابزارهای تبلیغاتی، سیستم های helpdesk، و ابزارهای تولید پورتال های مجتمع اینترانت از ویژگی های اصلی نرم افزار Bitrix Site Manager 11.0.0  هستند. Bitrix Site Manager با کد دسترسی همه جانبه و API قدرتمند در اختیارتان قرار می گیرد. برای دریافت این نرم افزار از بانک نرم افزار ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

سیستم مدیریت محتوای Bitrix Site Manager 11.0.0

Amirdj بازدید : 103 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار Speccy 1.25.674 جزئیات کامل هر قطعه سخت افزاری از سیستمتان را به شما می دهد . قطعاتی شامل CPU ، مادربرد ، رم ف کارت گرافیک ، هارد دیسک ، کارت صدا و … . در نتیجه با این نرم افزار براحتی می توانید در صورتی که هر قطعه دارای مشکل باشد را بیابید .

برای مثال ، اگر نیاز به اضاف کردن حافظه بیشتر به روی سیستم خود دارید به راحتی به کمک نرم افزار Speccy می توانید چک کنید که اسلات حافظه کامپیوتر شما چگونه است و چه هاردی مناسب سیستم شما است و بعد می توانید حافظه مورد نظر خود را خریداری کنید و به سیستم خود اضاف کنید . مشخصاتی که این نرم افزار برای هر قطعه به کاربران خود می دهد شما : نام تجاری پردازنده و مدل ، اندازه هارد دیسک و سرعت ، سیستم عامل و … . برای دانلود نرم افزار Speccy  به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

دانلود نرم افزار Speccy 1.25.674 

نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار سیستم

 

دانلود Speccy 1.25.674   نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار سیستم

 

Amirdj بازدید : 216 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار PicPick 3.3.1 برنامه ای حرفه ای جهت عکسبرداری از محیط ویندوز است . این برنامه قابلیتی Print Screen همچون را برای شما فراهم خواهد کرد ولی برخلاف آن ادیتوری نیز در اختیارتان قرار می دهد که به کمک ان می توانید  خیلی راحت عکس گرفته شده را ویرایش و ادیت کنید . به کمک PicPick  می توانید تمام محیط ویندوز، برنامه ها، عکس ها، فیلم ها، متن ها و دسکتاپ و … می توانید عکس تهیه کنید و با فرمت های مختلف ذخیره کنید.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به : کیفیت بالای عکس های گرفته شده ، ذخیره عکس به فرمت دلخواه ، ابزار و افکت های متنوع در ویرایشگر ، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز Windows 2000 / XP / Vista / Windows 7 / Windows 8 اشاره کرد . برای دانلود نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

دانلود PicPick 3.3.1 – نرم افزار گرفتن عکس از محیط ویندوز

 

دانلود PicPick 3.3.1   نرم افزار گرفتن عکس از محیط ویندوز
 
 

Amirdj بازدید : 130 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

۱۲Ants برنامه ای کم حجم و سرگرم کننده است که بعد از اجرای ان شاهد حرکت کردن مورچه ها بر روی دسکتاپ خود خواهید بود . نرم افزار پرتابل و بدون نیاز به نصب است . به کمک این برنامه حتی می توانید اندازه و رنگ مورچه ها را نیر تغییر بدهید . همچنین سرعت حرکت کردن و وضوح مشاهده انه را نیز تنظیم کنید . این برنامه بر روی تمامی ویندوز ها قابل اجرا می باشد . برای دانلود نرم افزار ۱۲Ants به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

دانلود ۱۲Ants 2.41 portable – نرم افزار حرکت کردن مورچه ها روی دسکتاپ

 

 

دانلود 12Ants 2.41 portable   نرم افزار حرکت کردن مورچه ها روی دسکتاپ

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 180 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Wondershare Time Freeze تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک ری استارت کردن به حالت قبل بر می گرداند . مهم نیست که تعییرات و تنظمات توسط کاربر انجام شده باشد یا ویروس ها و برنامه ها ویندوز را الوده کرده باشند فقط کافیست سیستم خود را ری استارت کنید تا تغییرات به حالت اولیه بازگردد.برای استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کنید . حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است ویندوز را برگرداند و برای این کار نیاز به اشغال هارد شما ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب برنامه و تا زمانی که از ان استفاده می کنید سرعت سیستم شما تغییری نخواهد کرد .
امنیت وافعی در مقابل هکرها ، ویروس ها ؛ جاسوس ها ، کرم ها ، اشکالات نرم افزارهای ، هرگونه خرابی کاری خواسته با ناخواسته از جمله فرمت شدن درایو ها ، دستکاری تنظیمات سیستم ، تنظیمات نرم افزاری ، تنظبمات نرم افزاری،تنظیمات شبکه و… این نرم افزار را مناسب جهت استفاده شخصی،مدارس،اموزشکده ها ،کافی نت ها و… ساخته است . برای دریافت این نرم افزار از بانک نرم افزار های ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

جلوگیری از خرابی ویندوز با برنامه مفید Wondershare Time Freeze

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 41,459
  • بازدید کلی : 152,777