loading...
ایران سیتی دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
Amirdj بازدید : 94 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Artisteer نرم افزاری مفیدی در زمینه طراحی و ساخت قالب وب سایت می باشد . این نرم افزار  محصولی از شرکت معروف Extensoft است . با کمک این نرم افزار شما حتی بدون اشنایی با زبان های برنامه نویسی تحت وب ، گرافیک و … به راحتی می توانید به طراحی قالب ، برش گرافیکی ، ساخت قالب های CMS و .. بپردازید . همچنین می توانید اقدام به ایجاد قالب های وردپرس ، بلاگر ، جوملا نمایید .

قابلیت های کلیدی Artisteer :

- طراحی قالب های وبلاگ و وبسایت

- عدم نیاز به دانش فتوشاپ و CSS و HTML

- ایجاد قالب ها ، در سیستم های مختلف

- ساخت و ویرایش صفحات

- امکان لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها

- استفاده از آشیو عکس های موجود در نرم افزار

- و …

 

طراحی قالب وب سايت و وبلاگ با نرم افزار قدرتمند Artisteer 3

 

Amirdj بازدید : 92 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Password Maker نرم افزاری است که به وب مسترها و صاحبان وب سایت امکان می دهد تا به راحتی جعبه ی لاگین بسازند و برای صفحات وب رمز امنیتی بگذارند. Password Maker به شما امکان می دهد تا ظاهر صفحه وب را تغییر دهید و پیش نمایش آن را در خود نرم افزار یا در مرورگرتان ببینید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بی شمار صفحه ی رمزگذاری شده داشته باشید. با این نرم افزار می توانید تمام کاربرانتان را به یک صفحه یا هر یک را به صفحه ای جداگانه ارجاع دهید. چنانچه کاربران با نام کاربری و گذرواژه ی اشتباه وارد شوند می توانید با پیام های سفارشی به آنها هشدار بدهید یا آنها را به صفحه ی دیگری ارجاع دهید.
امکان Password Maker Remember Me به کاربر امکان می دهد تا نام کاربری و گذرواژه اش را ذخیره کند. گذرواژه ها را می توان به شکل خودکار یا دستی ایجاد نمود. می توانید لیست نام های کاربری و گذرواژه ها را روی دیسک ذخیره کنید تا با اضافه شدن کاربر جدید یا لغو کاربری مجبور نباشید لیست جدیدی بسازید.
این نرم افزار یافتن و ویرایش مدخل های کاربری موجود در لیست را آسان می سازد. می توانید موقعیت صفحات وب را از روی نوار آدرس مرورگرتان پاک کنید. با این نرم افزار می توانید فایل های لینک شده رویIframe ( parent، self، Top)، یا فرم نامگذاری شده یک Frameset را باز کنید. همچنین می توانید صفحات لینک شده را در پنجره ی جدیدی باز کنید. با این نرم افزار باز کردن فایل های لینک شده در هر جای وب سایت بسیار آسان خواهد بود. برای افزایش امنیت می توانید با سرعت برای کدهای کاربر رمز بگذارید.

 

ایجاد رمز برای صفحات وب با نرم افزار Oven Fresh Password Maker 5.3

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 166 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Fix-It Utilities که توسط کمپانی Avanquest Software عرضه و منتشر شده است نرم افزاری حرفه ای جهت عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری طراحی شده است. به کمک ابزارها و تکنولوزی فعال هوشمند در نرم افزار به راحتی می توانید مشکلات را به صورت خودکار حل کنید . به کمک این نرم افزار نیز می توان به برنامه های مربوط به Startup سیستم نیز رسیدگی نمود و برنامه ای را از لیست آن حذف و یا ویرایش نمود. همچنین این نرم افزار به شما در بازگردانی فایل های پاک شده نیز کمک می کند. برای دانلود نرم افزار Fix-It Utilities  به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

دانلود نرم افزار Avanquest Fix-It Utilities Professional 15.0.32.38

نرم افزار آچار فرانسه و تعمیرات ویندوز

 
 

دانلود نرم افزار Avanquest Fix It Utilities Professional 15.0.32.38   نرم افزار آچار فرانسه ویندوز

 

 

 

Amirdj بازدید : 2503 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

CutMaster 2D Pro یکی از بهترین برنامه ها در امر برش دقیق MDF می باشد. تمامی افرادی که از این نرم افزار استفاده کرده اند، به قابلیت های بسیار و اندازه گیری های دقیق آن پی برده اند. این نرم افزار کاربرد بسیار آسانی داشته و به راحتی امکان بدست آوردن اندازه های دقیق MDF، برای پارتیشن بندی یک مکان را فراهم می آورد. برای مثال اگر بخواهیم در یک کار ۲۰ برگ MDF به کار ببریم می توانیم این مقدار را به نرم افزار CutMaster داده و سپس اندازه هایی که می خواهیم از MDF دربیاوریم را وارد کنیم، حالا با یک کلیک ساده، CutMaster بهترین حالت های برش را به ما نشان می دهد البته به جز این آمار های دقیق دیگری را نیز به نمایش می گذارد. همچنین می توانید در قسمت Report حالات دیگر برش MDF را نیز مشاهده کنید.برای دانلود نرم افزار همراه با کرک آن به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

 

دانلود Cutmaster 2D 1.3.2.7 – نرم افزار برش MDF

 

 

 

 

دانلود Cutmaster 2D 1.3.2.7   نرم افزار برش MDF

 

 

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 41,553
  • بازدید کلی : 152,871