loading...
ایران سیتی دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
Amirdj بازدید : 134 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Salfeld Child Control نرم افزاری جامع برای کنترل سطح دسترسی کودکان به دنیای مجازی می باشد . با کمک این نرم افزار و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد قادر خواهید بود تمام دسترسی ها اعم از اینترنت ، رایانه ، وب کم و … را به طور کامل تحت کنترل داشته باشد . برای دریافت این نرم افزار از بانک نرم افزارهای ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

محدود کردن دسترسی کودکان در اینترنت با Salfeld Child Control 2012 12.458

Amirdj بازدید : 95 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار HomeGuard Activity Monitor 1.8.1 از برنامه های امنیتی در زمینه حفاظت از فرزندان در دنیای مجازی می باشد . به طور کل HomeGuard Activity Monitor 1.8.1 نرم افزاری کامل پیشرفته در زمینه ی کنترل آنلاین و آفلاین فرزندان می باشد که به کمک ان به راحتی می توانید وب گردی و گشت و گذار فرزندان خود را در دنیای مجازی تحت کنترل داشته باشید . بعد از نصب برنامه HomeGuard به صورت خودکار و نامحسوس اجرا شده و نمام محتوای آنلاین غیرمجاز را بلاک می کند همچنین از تمامی سایت های بازدید شده و مدت زمان بازدید هر سایت یک گزارش تهیه می کند. برای دانلود رایگان نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

دانلود HomeGuard Activity Monitor 1.8.1 – نرم افزار کنترل فرزندان در دنیای مجازی

دانلود HomeGuard Activity Monitor 1.8.1   نرم افزار کنترل فرزندان در دنیای مجازی

 

 

Amirdj بازدید : 570 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

امنیت در دنیای مجازی از جمله نکاتی می باشد که همه کاربران اینترنتی باید آن را در نظر بگیرند . یکی از روش های بالابردن امنیت تغییر ای پی می باشد . شما به کمک نرم افزار Super Hide IP می توانید به راحتی ای پی اصلی خود را تغییر دهید و به صورت ناشناس در اینترنت گشت و گذار نمایید . از ویژگی های مهم تغییر ای پی می توان به در امان ماندن از دست هکر ها،نمایش ندادن هویت اصلی و… اشاره کرد. برای دانلود رایگان نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

 

دانلود نرم افزار Super Hide IP 3.3.6.6   مخفی کردن ای پی

 

Amirdj بازدید : 106 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزارOrbit Downloader پیشتاز انقلاب در مدیریت دانلود است که به نسل جدید دانلود وب (web2.0) مانند رسانه های ویدیویی، شنیداری، و استریمینگ از Myspace، YImeem، Pandora،Rapidshare، اختصاص یافته است و از RTMP پشتیبانی می کند. این نرم افزار به دانلود های کلی سرعت و سهولت می بخشد.
ویژگی های جدید این نرم افزار:
نرم افزار Orbit Downloader 4.1 می تواند ویدیوهای WebM را هم دانلود کند. با این نرم افزار می توانید فایل های دانلودتان را به راحتی مدیریت کنید.این دانلودگر برترین دانلودگر Windows 7 است که با کمکش می توانید ویدیو پروتکل های RTMP و پیوست های ایمیل و فروم را با سرعت بسیار زیاد دانلود کنید.این برنامه همچنین بالاترین سرعت ممکن دانلود را داراست و می تواند موزیک ها و ویدیوهای اجتماعی از جمله Pandora و Myspace را به راحتی دانلود کند، از تمام پروتکل های رسانه ی streaming از جملهRTMP، MMS و RTSP پشتیبانی کند. این نرم افزار همچنین از Firefox 3 هم پشتیبانی می کند. برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

مدیریت دانلود با نرم افزار Orbit Downloader 4.1.1.16

Amirdj بازدید : 116 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

آیا می خواهید هر زمان و در هر مکان بتوانید ویدیوهای دلخواهتان را از Vimeo، Metacafe، Google Video،DailyMotion، Yahoo! Video یا دیگر وب سایت های اشتراک ویدیویی بزرگ تماشا کنید؟ VDownloaderاین امکان را به شما هدیه می دهد. با این نرم افزار می توانید ویدیوها و آهنگ هایتان را در سفر یا در جاده با MP3، تلفن همراه یا با لپ تاپتان تماشا کنید و بشنوید بدون اینکه با مزاحمت هایی مانند تبلیغات و زیرنویس مواجه شوید. می توانید از ویدیوهای آنلاین با هر فرمتی که بخواهید پشتیبان بگیرید چرا که ممکن است گم شوند یا از روی سایت برداشته شوند! این نرم افزار با داشتن Video Download Accelerator خودکارش شما را از بافرسازی یا شکل دادن صف دانلود بی نیاز می کند. برای دریافت این نرم افزار و آشنایی با ویژگی ها آن به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

دانلود موسیقی و ویدیوهای آنلاین با نرم افزار VDownloader 3.6.924

Amirdj بازدید : 103 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

در این ساعت در بانک نرم افزار ایران سیتی نرم افزار کم حجم WebAllow را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم . به کمک WebAllow شما قادر خواهید بود مشاهده سایت های اینترنتی را محدود کنید . تنها کافیست لیست سایت های مورد نظر خود را به این برنامه بدهید تا WebAllow تنها اجازه مشاهده لیست سایت شما را بدهد .

 

محدودسازی سایت ها با نرم افزار WebAllow 3.22

 

Amirdj بازدید : 92 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Password Maker نرم افزاری است که به وب مسترها و صاحبان وب سایت امکان می دهد تا به راحتی جعبه ی لاگین بسازند و برای صفحات وب رمز امنیتی بگذارند. Password Maker به شما امکان می دهد تا ظاهر صفحه وب را تغییر دهید و پیش نمایش آن را در خود نرم افزار یا در مرورگرتان ببینید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بی شمار صفحه ی رمزگذاری شده داشته باشید. با این نرم افزار می توانید تمام کاربرانتان را به یک صفحه یا هر یک را به صفحه ای جداگانه ارجاع دهید. چنانچه کاربران با نام کاربری و گذرواژه ی اشتباه وارد شوند می توانید با پیام های سفارشی به آنها هشدار بدهید یا آنها را به صفحه ی دیگری ارجاع دهید.
امکان Password Maker Remember Me به کاربر امکان می دهد تا نام کاربری و گذرواژه اش را ذخیره کند. گذرواژه ها را می توان به شکل خودکار یا دستی ایجاد نمود. می توانید لیست نام های کاربری و گذرواژه ها را روی دیسک ذخیره کنید تا با اضافه شدن کاربر جدید یا لغو کاربری مجبور نباشید لیست جدیدی بسازید.
این نرم افزار یافتن و ویرایش مدخل های کاربری موجود در لیست را آسان می سازد. می توانید موقعیت صفحات وب را از روی نوار آدرس مرورگرتان پاک کنید. با این نرم افزار می توانید فایل های لینک شده رویIframe ( parent، self، Top)، یا فرم نامگذاری شده یک Frameset را باز کنید. همچنین می توانید صفحات لینک شده را در پنجره ی جدیدی باز کنید. با این نرم افزار باز کردن فایل های لینک شده در هر جای وب سایت بسیار آسان خواهد بود. برای افزایش امنیت می توانید با سرعت برای کدهای کاربر رمز بگذارید.

 

ایجاد رمز برای صفحات وب با نرم افزار Oven Fresh Password Maker 5.3

 

 

 

 

Amirdj بازدید : 103 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

ISOVER TechCalc : بسیاری از مهندسین می دانند که محاسبه عملکر حرارتی برای نصب ، پیچیده و یک کار سنگین و طاقت فرساست . اما به کمک نرم افزار ISOVER TechCalc 1.0.2.7 به راحتی می توانید محاسبات حرارتی در کمترین زمان و با دقت بالا انجام دهید. برای دانلود نرم افزار از ایران سیتی به ادامه مطالب مراجعه نمایید .

 

دانلود نرم افزار مهندسی مکانیک – ISOVER TechCalc 1.0.2.7

 
 

دانلود نرم افزار مهندسی مکانیک   ISOVER TechCalc 1.0.2.7

 

Amirdj بازدید : 103 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار Speccy 1.25.674 جزئیات کامل هر قطعه سخت افزاری از سیستمتان را به شما می دهد . قطعاتی شامل CPU ، مادربرد ، رم ف کارت گرافیک ، هارد دیسک ، کارت صدا و … . در نتیجه با این نرم افزار براحتی می توانید در صورتی که هر قطعه دارای مشکل باشد را بیابید .

برای مثال ، اگر نیاز به اضاف کردن حافظه بیشتر به روی سیستم خود دارید به راحتی به کمک نرم افزار Speccy می توانید چک کنید که اسلات حافظه کامپیوتر شما چگونه است و چه هاردی مناسب سیستم شما است و بعد می توانید حافظه مورد نظر خود را خریداری کنید و به سیستم خود اضاف کنید . مشخصاتی که این نرم افزار برای هر قطعه به کاربران خود می دهد شما : نام تجاری پردازنده و مدل ، اندازه هارد دیسک و سرعت ، سیستم عامل و … . برای دانلود نرم افزار Speccy  به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

دانلود نرم افزار Speccy 1.25.674 

نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار سیستم

 

دانلود Speccy 1.25.674   نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار سیستم

 

Amirdj بازدید : 221 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

واسطه ی کاربری بسیار ساده ی نرم افزار GoforFiles کار با آن را برای همه ی کاربران آسان ساخته است. برای استفاده از GoforFiles ، با اینکه ترکیبی از روش های برنامه نویسی قدرتمند، طراحی هوشمند و ویژگی های کاربردی را داراست، به هیچ دانش ویژه ای نیاز ندارید. هر آنچه برای راحتی حداکثر و بیشترین سرعت با کمترین تلاش نیاز دارید را در این نرم افزار خواهید یافت. با GoforFiles به بیش از ۲۰ میلیون فایل دسترسی دارید که تنها کافی است روی دکمه ی دانلودشان کلیک کنید و انها را روی حافظه محلی کامپیوترتان ذخیره کنید.

 

 نرم افزار مدیریت دانلود GoforFiles 1.0.0

 

نرم افزار مدیریت دانلود GoforFiles 1.0.0

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 41,453
  • بازدید کلی : 152,771